maandag 21 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Hoi hoi

Hoi Hoi

 

ik zal me eens eerst even voorstellen.

Ik ben brenda en woon in arnhem 34 jaar 3 kindjes.

Ik heb 2011 te horen gekregen dat ik borstkanker had er is een borst afgezet en heb chemo ondergaan gelukkig is dat achter de rug en heb er voor gekozen om de andere borst ook af te staan gelukkig deden ze daar niet moeilijk over en heb dus reconstructie ondergaan beiden kanten helaas is mijn tissue expander links verzakt en de anders verdraait zodat ze nu niet meer kunnen bij vullen al met al heel veel pech gelukkig ga ik rond 25 februari opnieuw geopereerd worden en worden er ronde silicone beiden geplaatst maarja ben heel onzeker hoe dat gaat worden hoop eigenlijk foto,s te zien van mensen die misschien het zelfde hebben of krijgen als ik ben namelijk zo benieuwt hopelijk gaat het nu goed komen wand ben het wel een klein beetje zat

alles is welkom

ik zie wel dat dit forum leeft heel veel forums zijn echt dood en je hoort geen mens meer haha

zie mooie boobs hier hopenlijk worden mijn boobs ook zo mooi nu

 

Read More »

borstvergroting wellness kliniek genk

He iedereen ,

Ik krijg over een maand een bv bij dr verdonck. Wat zijn de ervaringen met hem? Ik lees veel over extra high profiel achter de spier. Is dat een beetje een natuurlijke look? Ik wil niet té groot. Heb nu een a,kleine b en wil graag een volle c. Het moeten niet van die "ballen " worden, maar ja, ik lees zo veel over verschillende methodes!

Xx

Read More »

Lotte707 : 14 februari 2013 : Dr. Cromheecke : Bergmankliniek

Hallo dames,

 

Bij deze wil ik me even voorstellen. In de titel staat al een hoop beschreven in trefwoorden, maar ik zal het hier nog even wat uitgebreider vertellen natuurlijk. Omdat ik graag nog een beetje anoniem wil blijven berust niet alles wat ik zeg geheel op de waarheid en zal ik sommige dingen voor mezelf houden. Best lastig, aangezien ik een zeer openhartig persoon ben. Maaaaar ik ga het proberen

 

Mijn naam is Lotte, ik ben 22 jaar en ik ben studente. Mijn grote passie is dansen.

 

Al een heeeeele lange tijd loop ik met het idee om een borstvergroting te laten doen. Toen bij mijn vriendinnen de borstjes begonnen te groeien bleef het bij mij helaas bij erwtjes. Een borstvergroting zou ik echter nooit kunnen betalen van het geld wat ik met m'n simpele bijbaantjes bij elkaar sprokkelde. En om nou bij mijn ouders te gaan bedelen, dat vond ik ook geen goed idee. Zoiets durfde ik niet van ze te vragen. Ten eerste niet omdat er over zoiets niet echt gepraat zou worden. Het is toch een onderwerp met een beladen randje. Bij ons thuis zijn we niet zo vrij. In ieder geval, toen niet. Nu, zo'n 5/6/7 jaar verder is dat wel wat bijgedraaid. Ten tweede: Zoveel geld vragen, voor mijzelf.. Dat vind ik vrij onbeschoft.

 

Een paar jaartjes verder kreeg ik een lief vriendje, en dit heeft mijn zelfvertrouwen heel erg goed gedaan. Het idee van de borstvergroting verschoof even naar de achtergrond. Toen die relatie na zo'n 3 jaar uit ging begon ik weer vaker aan de BV te denken. Ik wilde me inschrijven voor het programma 'Gewoon Mooier'. Dat ik open en bloot op tv te zien zou zijn als het zover zou komen nam ik voor lief. Nog voordat ik de brief daadwerkelijk geschreven had gebeurde er iets dat ik nooit had verwacht. Ik heb een pittige periode achter de rug. Mijn moeder is erg ziek geweest sinds september 2011. Ik heb toen erg veel werk op mij genomen. Mede dankzij mijn aanwezigheid in die periode is het goed afgelopen met haar. Op een zondag in ik meen augustus 2012 sprak mijn vader zijn waardering uit naar mij, voor al wat ik gedaan had. Hij is een gesloten persoon en kan moeilijk zijn gevoelens uitten. Hij zei ook: "Als jij je bachelor diploma haalt, mag je een borstvergroting laten doen." (Ja, mijn vader kijkt teveel naar Ceasar Milan.. Straffen, belonen, operant conditioneren.. Voor wat hoort wat is zijn motto  ) Ik was flabbergasted. Dat diploma zou echter nog even op zich laten wachten aangezien ik pas net begon met de studie. Ik zou het zo graag eerder willen doen. De komende jaren zou ik dan al kunnen genieten van mijn nieuwe boobies. Mijn moeder vond het een goed idee om het toch eerder te laten doen en heeft mijn vader overgehaald. Onder voorwaarde dat ik echt mijn school zal afmaken mag ik nu al de BV laten doen! Me so happy!

 

Begin januari had ik mijn eerste consult bij Dr. Cromheecke in de Bergman Kliniek te Zwolle. Ik was meteen op mijn gemak. Wat een charmante aardige man! Hij nam alle tijd en kwam zeer vakkundig over. Uiteraard had ik hem van tevoren al even gegoogled  Hij heeft een mooi CV opgebouwd in de afgelopen jaren. Ik ben er zeker van dat ik in goede handen ben. Vorige week maandag had ik het 2e consult. Ook zeer prettig verlopen. Gevraagd, geluisterd, gekletst en gepast bij Dr. Cromheecke. Dit maal ik Heerenveen, daar waar de operatie ook plaats zal vinden.14 Februari word ik geopereerd. Wat een prachtdatum!     Dat is nog eens wat anders dan een doosje chocolaatjes, een geurtje of een ringetje he   Die dag zal ik afscheid nemen van mijn AA cupje en naar een C cup (waarschijnlijk) gaan. Ik heb er super veel zin in!

 

Ik hoop hier op dit forum leuke contacten op te doen en ervaringen te delen en mee te beleven. Het zou fijn zijn als jullie me ook een beetje wegwijs zouden kunnen maken, want ik ben zwaar groen in forumland..

 

Veel liefs,

Lotte

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten