donderdag 31 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Voorstellen en: BVK ja of nee?

Hoi iedereen,

 

Ik zal me even voorstellen, ik ben een meid van 22 jaar en heb (om meteen maar met de deur in huis te vallen) momenteel cupmaat 70G. Het probleem is: mijn borsten blijven maar groeien. Ik had een poos al niet meer op het forum gezeten en zag mijn twijfelbericht van 2 jaar geleden staan, toen ik ook al een BVK overwoog. Ik had toen 70E en was het al helemaal zat, moet je nagaan hoe dat nu is!

Mijn borsten blijven maar groeien, maar gaan helaas ook hangen. Ik kreeg 2 jaar geleden de tip om een paar kilo aan te komen zodat mijn borsten weer steviger zouden worden, not the case, Ze worden alleen maar zwaarder en zwaarder. Ik heb een vrij slank figuur en ben 1.70 lang en voel me simpel gezegd gewoon niet in verhouding. Ik vind het ontzettend vervelend om zonder BH rond te lopen omdat ze gewoon 'in de weg zitten'. Ik draag dan de laatste tijd alleen nog maar minimizers (ter ergernis van mijn vriend, die is namelijk gek op mijn borsten. Tja, mannen ;-)) zodat mijn kleding mooier aan zit voor mijn gevoel. Ze maken me zo onzeker!

 

Ik loop dus al enige tijd met een BVK (het liefst ook met lift) ik mijn gedachte rond, maar durf het niet zo goed. Ik zou het dan ook heel fijn vinden om verhalen van andere te krijgen, vooral van mensen van wat jongere leeftijd net als ik. Ook foto's zou ik heel fijn vinden! Dus wie helpt mij over het randje ;-)? Elke vertelde ervaring wordt zeer gewaardeerd!

 

X Onzeker Framboosje

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten