maandag 28 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Jackie33 : 25 februari 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ

Beste dames!

Mijn naam is Jackie, 33 jaar en moeder van n meisje van 1 jaar

Ik probeer al 2 weken in te loggen, en het is eindelijk gelukt! Wel heb ik veel verhalen gelezen van jullie.

Volgens mij moet mijn verhaal onder ' verslagen' staan, maar ik weet nog ff niet hoe dat moet.

Anyway... Ik heb me suf gegoogled. Ik heb altijd al kleine borsten gehad. Ik ben 1.73 m, 66 kilo. Billen en heupen zijn aanwezig, erg tevreden daarover, verder heb ik best brede schouders, dus mooie volle borsten zouden mij niet misstaan maar ik heb n b cup.

Ik heb dus zitten googlen en besloot om de bv door dr v onselen te doen.
Ben op gesprek geweest, dr van onselen was niet aanwezig. Foto 's laten maken. Boobs gepast. 430cc eind conclusie. Foto's doorgestuurd naar de chirurg en aan de hand vd foto vond hij 450cc nog beter.
Afspraak is 25 feb. Ik moet de papieren nog ondertekenen en n aanbetaling doen.

Punt is n beetje dat ik bv heb gegeven, 11 maanden dus ik ben niet lang geleden gestopt... Ik vraag me dus af of ze over n maand niet nog kleinerbworden en ik dus zelfs meer cc nodig heb. Maar werd mij verteld, dat ziet de chirurg dan en de protheses zijn aanwezig.

Zo, dat is mijn verhaal. Ik heb mega kriebels. Wat werk betreft, ik zit in de boekhouding en heb 2 weken vakantie opgenomen. Daarna werk ik ff 2 dagen per week, even aankijken, de week erop doe ik 3 dagen (of niet)

Heel verhaal! Hihi . Tips etc zijn van harte welkom!

Groetjes,
Jackie

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten