zaterdag 26 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Juiste keuze dual plane?

Hoi!

 

Heb in een ander forum ook onderstaand bericht geplaats... Doe het nu even zo, hoop dat het geen probleem is (ben nog niet zo behendig in het zoeken en plaatsen ed).

 

Ik heb 2 dgn geleden een dual plane borstvergroting laten uitvoeren.

 

Ik had de keuze tussen dual plane en voor de spier.. Heb het bij de pc gelaten maar wel beetje gestuurd op dual plane.

 

Volgens pc kon het bij mij beide. Op dit moment ben ik een beetje down omdat ik erg twijfel of ik de juiste keuze heb gemaakt.

 

Ik vind dat ze vrij ver uit elkaar staan en of het niet stuk natuurlijker was geworden voor de borstspier:(

 

Zijn er mensen met ervaring met dual plane? Gaan ze nog wat meer tegen elkaar aanstaan ed?

 

Sorry voor de vele vragen hoop dat iemand me meer kan vertellen.

 

Gr.

M

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten