zaterdag 19 januari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Nathali-e : 25 januari 2013 : Dr. Rooijens : Bergmankliniek : Bilthoven

Hoi allemaal!

Ik ben Nathalie, en na 8 jaar is het dan eindelijk zo ver! Volgende week vrijdag (25 januari) krijg ik dan eindelijk mijn bv!
Mijn pc is Dr.Rooijens van Bergman kliniek te Bilthoven.
Ik heb op dit forum nog niks over hem kunnen vinden.

Ik vind het zo spannend! In december had ik mijn eerste consult. Hier ging ik al meteen passen, alleen omdat ik in m'n eentje naar dat consult ben gegaan, en het natuurlijk allemaal heel spannend vond was ik bang dat ik toch een te kleine maat had gekozen.
Uiteindelijk toch maar even m'n 'beuatycoach' gecontact, en mocht ik nog een keer komen passen.
Er zou eerst 255cc ingaan, maar bij de 2e pas sessie kwam ik er toch uit dat ik de maat 315cc veel mooier vond. (Dit was ongeveer 2 maten groter).
Vandaag belde mijn beautycoach op, dat 315cc waarschijnlijk niet gaat passen (ik ben vrij tenger), en dat er max. 295cc in kan. Dit gaat hij dan ook proberen. Toch ben ik zo bang dat ik ze uiteindelijk te klein ga vinden!!

Volgende week vrijdag ben ik om kwart voor 10 aan de beurt! Yeaay! Aftellen!

Ik werk in de horeca. Hoelang zal het ongeveer duren voor ik weer aan het werk kan?
Ze worden achter m'n borst spier geplaatst!

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten