zondag 17 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Even voorstellen

Hoi, hoi allemaal, ik zal me even voorstellen. Ik heb op 14 januari jl een borstvergroting gehad . Stiekum had ik al een aantal keren op jullie forum gekeken. Alles is eigenlijk zeer voorspoedig verlopen , alleen had ik de laatste week last van een trekkend gevoel onder mijn linkerborst bij mijn ribben. Vanmorgen zag ik , dat er een soort strak " touw" liep van onder mijn borst tot onder mijn ribben .
Na wat gezocht te hebben op dit forum kwam ik het onderwerp, kapsel streng, tegen en denk dat ik dit ook heb .
Vind het super dat er hier zoveel informatie te vinden is !!!
Dacht Dit moet ik jullie wel even laten weten en dus heb ik me aangemeld.

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten