zondag 17 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

-Sanneke- stelt zich voor

Dag allemaal,

 

Ik ben 41 jaar heb 2 kinderen en een schat van een man en ben al ongeveer 25 jaar ontevreden met mijn kleine borsten. (?!)

Van de week de stap genomen om  een mailtje te sturen van de Veldhuiskliniek.

Ik kreeg een antwoord terug dat ik een afspraak kon maken met dr van Tits (hoe is het mogelijk, zo'n naam??)

 

Dus ik zit in een pril stadium betreft een eventuele operatie....

Er zijn nog veel vragen waar ik hier een antwoord op hoop te krijgen.

 

Verder heb ik een beroep dat niet heel veel voor komt, maar veel te maken heeft met hygiene in een ziekenhuis.

Dus ik kijk wel wat verder dan gemiddeld zal ik maar zeggen....

 

Groetjes -Sanneke-

 

 

 

 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten