dinsdag 19 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Sporten na plaatsen dual plane

Hey meiden,

 

Las net ergens dat de gene met plaatsing dual plane de borstspieren nauwlijks kunnen inspannen voor gedurende een jaar?

 

Dat houdt dus ook in dat ik sport (bodympump, combat e.d.) ook niet meer kan beoefenen.

 

Mijn vraag is hoe ging dat bij jullie en welke sporten kunnen jullie wel doen?

 

Liefs,

 

Dreamer

Read More »

Even voorstellen, Borstvergroting!

Hi All,

 

Ik ben Suusje_89 & ben 23 jaar, ik heb altijd grote borsten gehad en ben een aantal jaar geleden iets van 15 kilo afgevallen.. Ik wil er nog steeds 5/6 kilo af maar ja die zijn het moeilijkst haha
Mijn borsten zijn daardoor ''wat'' gaan hangen en vooral slap geworden, ik drag push ups BH's en in kleding ziet het er goed uit 80C heb ik.. Mijn tepels wijzen wel iets naar beneden maar ik wil gewoon niet dat deze eraf worden gehaald, ook wil ik geen borstlift. Ik vind licht hangende borsten mits ze goed gevuld zijn namelijk wel mooi, erg natuurlijk!

 

1,5 jaar geleden ben ik bij op verwijzing van mijn huisarts bij het Flevoziekenhuis geweest en de arts vertelde mij dat wat ik wilde, opvullen dmv protheses mogelijk was daarna ben ik nog bij de Bergmankliniek geweest, ik weet de namen van de artsen niet meer maar de eerste arts zei, doe een borstlift om je borsten gelijk te maken ( zijn ook licht ongelijk) en het strak te maken en als je over een paar maanden nog steeds grotere borsten wilt, kun je altijd nog voor protheses kiezen kosten ong. 9500 beide operaties toen gaf ik aan dat wil ik niet en kan het niet in 1x vind het ook onnodig iets eerst kleiner te maken om vervolgens weer groter te maken. Toen ben ik binnen de Bergmankliniek naar een andere arts gegaan en die zei het kan wel je bent niet typisch een borstlift of borstvergroting maar dan moet er minimal 350 CC in en dat doe ik liever niet. Maar goed er werd ook niet gepast en heel weinig uitleg, niet echt een goed gevoel dus heb ik het ook een tijdje gelaten ook omdat ik gewoon geen borstlift wil.

Het bleef toch knagen en heb 3 afspraken gemaakt bij verschillende klinieken, gister had ik een afspraak bij Velthuis Kliniek Hilversum bij dr Moojen-Zaal, ik voelde mij gelijk goed, kreeg veel informatie ook over de prothese, ik zelf zou namelijk een ronde prothese verwachten omdat onder al genoeg volume zat maar dat blijkt niet zo te zijn, de afstand is ook lang van mijn tepel en hals dus ik ging passen en het advies is Natrelle FF 375 CC anatomisch voor de borstspier.. Ik heb verder weinig verstand van dit alles maar het voelde goed.


 

Zaterdag heb ik nog een afspraak bij de Boerhaave Kliniek in Amsterdam en 1 maart bij Jan van Gooyen Kliniek, ik wil dit wel afwachten want ben ook benieuwd wat zei zeggen.

Ben benieuwd of jullie dit verhaal een beetje kennen,adviezen van soort gelijke situaties of gewoon andere informatie


 

Groetjes, Suusje_69


 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten