vrijdag 15 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Even voorstellen... (-:

Hallo dames,
Ook ik wil mij even voorstellen.
Gelukkig getrouwd en mama van twee kindjes.
Jaren geleden heb ik hier ook meegeschreven en gelezen. Toen heb ik mij eerste Bv laten doen. Eigenlijk vond ik mijn borsten vanaf dag 1 al te klein. Wel mooi hoor, maar om het eerlijk te zeggen hou ik wel van een flink maatje.
Ik kwam zelf van een B cup. 75b. Na de bv (300cc, achter de spier) was dat een flinke C. Twee zwangerschappen later lijken ze alleen maar kleiner te worden.
Nu ben ik hier dus rond aan het neuzen..even info inwinnen. Misschien nu wel druppelvorm..hoeveel cc.. Moeilijk..moeilijk.. Maar erg leuk om er weer mee bezig te zijn.. Spannend wel..
Ik heb goede verhalen over Dr Lommen gehoord. Denk dat ik daar eerdaags een consult bij aan ga vragen.

Groetjes..

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten