woensdag 27 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Operatie vast leggen ja of nee?

Hallo,

 

ik heb daarnet gebeld naar de Wellnesskliniek om mijn operatie vast te leggen bij Dr. Visser.

Dr. Visser had mij bij de consultatie laten weten dat ze op vrijdag opereert maar dat ik de donderdag ervoor zeker nog eens op consultatie moest gaan daar ik bij mijn vorige consultatie nog borstvoeding gaf en ze dus niet het aantal cc kon inschatten.

Mij kwam het best uit om op donderdag 18/07 op consultatie te gaan om dan de 19e juli geopereerd te worden daar mijn vriend dan in verlof is en mij volledig kan ondersteunen waar nodig want heb nog 2 kleine meisjes rondlopen ook.
Nu blijkt dat Dr. Visser die week alleen op donderdag opereert, dus de 18e juli.

De week erna is het groot verlof bij de Wellnesskliniek en dat geeft me weer extra zorgen. Wat als ik complicaties krijg? Er zal wel een chirurg van wacht zijn maar zou dan natuurlijk liefst bij mijn eigen plastisch chirurg gaan.
Ik denk dan ook: krijg je 's nachts plots last van complicaties (ook als er geen verlof is) is er ook altijd grote kans dat Dr. Visser er niet zal zijn maar een andere chirurg....

Wat denken jullie??? Doen of toch nieuwe datum???

En gezien de consultatie niet de dag ervoor kan en het meer dan 2 uur rijden is, heb ik mijn volgende consult bij haar op 12 maart!!! Zo benieuwd naar het aantal cc die ze zal voorstellen !!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten