woensdag 20 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Even voorstellen!

Hi ladies!

Ten eerste: leuk om me bij dit forum te voegen, heb hier al heel veel informatie kunnen vergaren en het heeft me enorm geholpen in mijn keuze!

Mijn naam is Daffie, ben 23 jaar jong en zit al enkele jaren te twijfelen over een borstvergroting. Al die jaren 'taboe' geweest maar nu het in mijn vriendenkring wat dichterbij komt heb ik toch besloten de stap te nemen!

Afgelopen weken 2 consulten gehad bij de accz kliniek waar ik tevreden over was. Nu word ik aanstaande maandag 25 februari geholpen door Dr. van Onselen! Ik heb op dit moment een kleine b-cup en ik wil graag naar een d-cup. In de eerste instantie is me 380cc geadviseerd maar ik ben bang dat dit te groot wordt.. De uiteindelijke tussenmaat is 335cc geworden die via de dual plane methode worden ingebracht! Stiekem twijfel ik nog wel een beetje hoor! Als ik naar foto's met 380cc kijkt zit er zoveel verschil per persoon in! Maar ik ga er vanuit dat het verschil zeker zichtbaar zal zijn ha ha!

Alle foto's en verhalen volgen nog! En voor alle dames die nog een borstvergroting moeten ondergaan; heel veel succes en veel leesplezier op dit geweldige forum!

Liefs, Daffie

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten