zaterdag 16 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Mel94 : datum onbekend : Dr. O. Kloeters : Radboud ziekenhuis te Nijmegen

Hallo allemaal!!
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Mel, 18 jaar, en ik overweeg al sinds mijn 15e een borstverkleining. De pijn in mijn rug, schouders en nek wordt met de dag erger. Het is echt niet meer te verdragen. Als ik bijvoorbeeld op mijn buik wil gaan liggen krijg ik meteen moeite om normaal adem te halen, wat natuurlijk erg vervelend is. Ook belemmeren mijn borsten mij tijdens het sporten en bij het dragen van kleding (vooral bikini's )

Afgelopen december heb ik de eerste stap gezet en een afspraak bij de huisarts gemaakt. Ik kreeg zonder moeite een verwijzing naar een plastische chirurg! Mijn afspraak met de chrirurg had plaats gevonden op 8 januari. Ik was super zenuwachtig maar binnen 10 minuten was het gesprek al voorbij ha . Tijdens het gesprek heb ik over mijn klachten verteld en er werden foto's gemaakt. Ook werden mijn borsten gemeten. Ik heb een 70 G/H en de omtrek van mijn borst tot de tepel is bij allebei de borsten 28 cm. Er werd mij verteld dat ik de sleutelgatmethode zal krijgen.

Nou daarna moest ik wachten op goedkeuring van mijn zorgverzekering (Agis) en ja hoor, binnen 2 dagen had ik goedkeuring gekregen! Ik super blij natuurlijk daarna heb ik gebeld naar de afdeling en toen werd er mij verteld dat ik op 15 februari een afspraak had met de anesthesist. Gisteren ging ik dus naar het ziekenhuis, wat formulieren ingevuld, bloeddruk laten checken, en de anesthesist zei dat het heel goef kan zijn dat de operatie al over 2 weken plaats zal vinden! Echt spannend joh. Dat is veel sneller dan ik verwacht had hihi. Nou nu dus wachten op de brief met de definitieve datum voor mijn borstverkleining! Can't wait! ben wel zenuwachtig maar ik probeer positief te blijven

Hoop dat dit niet te lang is en dat ik niks vergeten heb om te vertellen haha
Groetjessss,
Mel!!

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten