donderdag 21 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Lunacy: 25 februari 2013: Dr v Onselen: ACCZ

Heeey allemaal, Mijn naam is Madelon, ik ben 25 jaar en wordt de 25ste óók geholpen door dr. Van Onselen. Ik werd gisteren gebeld omdat mijn papieren nog steeds niet waren gearriveerd (stomme TNT) en ben toen brutaal geweest en heb naar mijn aanvangstijd gevraagd... Ik moet er om half tien zijn, wat hoogstwaarschijnlijk betekent dat ik om half 11 wordt geopereerd! Ga nu even alle 100 berichtjes in dit topic lezen. Spannend allemaal, zijn jullie er ook zo veel mee bezig?

Read More »

Muisje 3 : 21 februari 2013: Dr de Meyere : Artemedis

ik heb een tweeling van 20 maand en word deze week geopereerd..hoop dat ik ze kan optillen binnen een paar dagen??

Mijn man moet pas colgende week terug gaan werken..hopelijk herstel ik binnen de week..heb redelijk veel zenuwen...

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten