woensdag 20 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Even voorstellen, gisteren geopereerd bv

Hallo allemaal,

Mijn naam is Tanja en heb gisteren een borstvergroting gehad. Ik ben geopereerd door de Haaglanden Kliniek in het westeinde ziekenhuis den haag.

Ik heb deze operatie van mijn vriend cadeau gekregen voor mijn 30e verjaardag in december afgelopen jaar. Toch heb ik de laatste twee weken erg getwijfeld of ik de operatie wel door moest laten gaan. Mijn vriend is twee weken geleden onverwachts overleden door een hartstilstand. Na veel twijfelen ging ik gisterochtend bloedchagrijnig naar het ziekenhuis, bang dat ik spijt zou krijgen als ik het niet zou laten doen. En verzetten kon niet meer.
Toen ik wakker werd uit de narcose was ik opgelucht dat ik het toch door heb laten gaan. Mijn vriend gunde dit mij zo ontzettend, voor mij is het een zelfvertrouwen dingetje.
Nu iedere keer als ik naar mijn borsten kijk, denk ik gelijk aan hem.

Wat me wel tegenvalt is de hulp daarna. Veel vrienden en familie geven aan er voor je te zijn en dingen voor je te willen doen, maar toch wil je hen niet tot last zijn. Normaal had mijn vriend mij twee weken lang op en top verzorgd. Nu ben ik bang dat ik toch teveel zelf doe. Hoe weet je dat je teveel zelf doet, merk je dat aan de pijn, of merk je het op korte termijn helemaal niet, maar staat dat het genezingsproces op lange termijn in de weg.

Ik het stopen met roken is me in deze periode echt niet gelukt en ik doe ook niet meer de moeite om te stoppen. Heeft iemand daar nog ervaringen mee?

Groetjes Tanja

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten