vrijdag 22 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

ff voorstellen

Zo! Vind het nu weleens tijd worden om mezelf voor te stellen.

 

Ik ben 31 jaar, getrouwd en moeder van 2 prachtge meiden van 5 en 1 jaar. Na 2 keer met alle liefde van de wereld borstvoeding te hebben gegeven is er weinig van mijn borsten over. Ik heb nooit grote borsten gehad (75A), maar ik heb ze wel altijd mooi gevonden. Dat is nu dus wel anders. Ik irriteer mezelf er mateloos aan. En maand of 2 geleden ben ik vol goede moed een lingeriewinkel binnen gestapt. 10 bh's later stront chagerijnig met lege handen de winkel weer uitgelopen. Geloof dat dat het moment was dat ik heeeeel serieus over een bv ben gaan nadenken.

 

Toen moest ik het nog aan mijn wederhelft vertellen. Hoe raar ook, niet iets waar ik heel veel zin in had.In eerste instantie reageerde hij niet heel enthousiast. Hij vind het ook niet nodig. Maar ondertussen ziet hij wel in hoe ongelukkig ik me op dit moment in mijn eigen lijf voel.

 

Ben verder helemaal tevreden met mezelf. (1.78 lang en 57 kg) De laatste zwangerschapkilo's zijn er af, maar helaas kan ik zelf helemaal niks doen aan die lelijke theezakjes.

 

Vanmiddag naar de bergman kliniek gebeld en 11 maart heb ik een afspraak met dr. Koopman. Whaaaaaaa!

Vind het nu al spannend!!!!!

 

 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten