zaterdag 16 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

FF voorstellen.

Hallo dames,

 

Ik ben een meid van 26 jaar oud.

Ik zit al enige tijd hier rond te neuzen maar niet wetend wat ik precies zou moeten vertellen hier, maar nu dan toch de knoop doorgehakt en zit ik hier nu een bericht te sturen.

Van jongs af aan ongeveer een jaar of 16/17 heb ik al kleine borsten gehad zo ongeveer een 75A sommige bh's 75B maargoed nog niet tevreden, ik ben een kleine meisje van ongeveer 1,58 en weeg 63 kilo.

Ik ben dus niet tevreden over mijn borsten en heb toch besloten om een borstvergroting te laten uitvoeren, aangezien ik het geld nog niet bij elkaar heb zit ik zelf te denken dat ik de vergroting kan laten uitvoeren zo rond de zomer, "hoop ik" haha.

Zoals ik al vermelde ben ik al enige tijd aan het rondneuzen hier en ik heb al super mooie borsten gezien hier er zijn der wel een paar die in me top 3 staan haha, als je het zo ziet begin ik toch wel langzaam weg te zwijmelen haha.

Een vriendin van mij heeft zo'n  3 jaar geleden ook een borstvergroting ondergaan in de Wellness kliniek te genk zij is heel blij met het resultaat , natuurlijk heb ik ze ook gezien en ik ben der ook heel enthousiast over het is super mooi gedaan. Ik kies daarom zelf ook voor de wellness kliniek ook heb ik hier goede ervaringen gelezen en wat minder goede maar iedereen heeft zijn eigen mening toch .

Ik kan alleen weinig borsten vinden hier die ik zo kan zien die ook gedaan zijn in de wellness kliniek, daarom zou ik graag in contact komen met meiden die hier ook hun borstvergroting hebben laten uitgevoerd en over ze er tevreden over zijn, en ik hoop dat ik wat foto's zou mogen bewonderen.

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten