woensdag 27 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Alicia: 28 maart 2013 : Dr. Bruno Demeyere

Hey!

 

Ik ben Alicia en ben 20 jaar. Ik ben al een paar jaar onzeker over mijn borsten en zou ze daarom laten vergroten.

Ik woon in de buurt van Gent en ik had al veel positieve reacties gehoord over Dr. Bruno Demeyere dus besloot ik een afspraak te maken voor een consultatie, die dus vandaag was.

Over het algemeen eigenlijk heel goed gegaan. Hij komt zeer professioneel over.

 Ik hoop alleen dat ze groot genoeg gaan worden...

Ik heb nu een A-cup en ik zou graag naar een C-cup gaan.

Maar dokter Demeyere vertelde dat hij ongeveer 250cc ging plaatsen en dat het een volle B of een C zou worden.

Heeft iemand nog ervaringen met die maten?

 

De datum van de operatie is ook al vastgelegd: 28 maart!

Dit is vlak voor mijn vakantie van school zodat ik 2 weken heb om te herstellen.

 

Ik hoop dat de maand snel voorbij gaat!

 

Liefs!

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten