donderdag 21 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Even voorstellen

Dag dames,

 

Helemaal nieuw hier en helemaal in mijn nopjes!!  En een complete primeur, want ik ben nog nooit op een forum geweest.  Ik hoop dus dat ik dit straks ook werkelijk geplaatst krijg.

 

Ik ben een trotse 34-jarige mama van 2, jongen en meisje.  Daarnaast ben ik opvoedster/begeleidster.

Ik ben slank (1m68 en 52à53 kg), volgens sommigen te mager.  Bij mager hoort volgens omstaanders een kleine cup-maat, en toch wil ik daar vanaf. (A70, soms een

Als vrouw wil ik graag borsten die groter zijn dan die van mijn ventje! 

Een C-cup lijkt me heerlijk.

 

Na ongeveer 15 jaar denken aan het hebben/krijgen van mooie borsten (heb nu een A70, heel af en toe een B en zou heel graag een mooie C hebben) , zijn de eerste stappen ondernomen.

Ik heb gisteren een afspraak voor een consult gemaakt bij de Wellnesskliniek en zou willen dat het vandaag al zo ver was.  (staat gepland op 5 maart)

Alhoewel...want het is allesbehalve eenvoudig om uit te zoeken welke vorm, volume, plaatsing nodig is om te bekomen wat je voor ogen hebt.  Ik heb hier al één en ander gelezen waar ik wat mee ben, maar voorspelbaar is een borstvergoting blijkbaar niet.

Ergens hoop ik dat de chirurg me vooraf al kan zeggen hoe mijn borsten er precies zullen gaan uitzien, waarschijnlijk een idiote gedachte van mij.

Ik heb er geen idee van hoe zo'n consult zal verlopen, of de chirurg foto's laat zien, pasvormen gebruikt, metingen doet,...

 

Vandaar mijn allereerste vraag (en er zullen er waarschijnlijk nog wel meer komen  ):

Heeft iemand van jullie ervaring met de Wellnesskliniek en de gang van zaken daar?

Helpt het voor de chirurg als ik een foto meeneem van borsten die ik mooi vindt?

 

Groetjes

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten