vrijdag 15 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Even voorstellen

Hi allemaal,

 

Allereest zal ik me even voorstellen ik ben Stephanie en aan het overwegen om een bv te laten doen..

Op dit moment ben ik voornamelijk aan het kijken welke klinieken de beste reacties hebben en aantrekkelijk zijn qua prijs.

Beau care in Belgie trekt mij erg aan omdat ik gelijk een keurige e-mail van ze terug kreeg terwijl Bergman niet eens reageert op het intake formulier..

 

Heeft er iemand nog tips hoe je de gewenste grote kan bepalen?

Ik heb zelf cup B maar vind ze te klein voor mijn lichaam, ik zou ze iets groter (volle C) en iets hoger willen hebben.

Genoeg vel om ze boven de borstspier te laten plaatsen maar lees de laatste tijd veel over dual metode..

 

Kortom, echt een nieuweling in dit verhaal maar wil het al zo lang... en elke keer als ik in de spiegel kijk dan stel ik me voor hoe het er wel uit zou moeten zien..

 

 

Groetjes en alvast bedankt voor eventuele reacties!

(ik ga even rondsnuffelen alvast op de website..)

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten