woensdag 27 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

effe voorstellen

Hallo iedereen,

 

ik ben een fiere mama van drie geweldige kids en ben niet tevreden met mijn borsten. Eerlijk gezegd zijn mijn borsten niet echt veranderd van vorm na drie zwangerschappen en borstvoeding geven, maar ik vond ze altijd al te klein.

Na veel jaren twijfelen (want je laat toch niet snijden in een gezond lichaam!), heb ik dan toch besloten ervoor te gaan. Op mijn leeftijd moet ik hier niet meer te lang mee wachten denk ik nu. Straks is alles uitgezakt en passen die mooie gevulde borsten niet meer bij mijn lijf. Hihi!

Ik ben 1m72 groot en weeg 58kg, heb nu een 80A, 75B als ik een gevulde BH neem tenminste, anders zwemmen ze erin. Ik zou heel graag een bescheiden vergroting willen die er erg natuurlijk uitziet en zo uitkomen op een grote B, kleine C.

Nu maandag heb ik een eerste consult bij Beaucare en twee weken erna bij Plovier. Heb al veel goeds gelezen over Plovier maar heb een beetje schrik dat hij ze te hoog en vol gaat maken. Wie heeft al een natuurlijk resultaat bereikt bij één van mijn (voorlopig) twee opties?

 

Alvast bedankt voor de reacties!

 

Groetjes!

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten