dinsdag 26 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Annuleringskosten ??

Hoi Dames ,

 

In april staat mijn borstvergroting gepland.  Waar ik me zeer op heb verheugd.

 

Nu is er een financiele probleem ontstaan.. waardoor ik eigenlijk het geld wat ik opzij heb gezet voor mijn borstvergroting moet gebruiken.

Dat houd dus in dat ik het moet annuleren..

Alleen is dat niet het enige :

Ik ben twee keer op een consult geweest bij 2 verschillende chirurgen. Wel in dezelfde klinieken !

Ik heb twee dossiers gekregen :

Bij de oude die ik later echt heb geannuleerd. Zit een behandel ovk in.

Waarin staat : Mocht ik toch nog van de behandeling afzien dan kan ik binnen 7 dagen na dagtekening van deze brief annuleren.

Doe ik het daarna dan moet ik 10% van de behandelbedrag betalen. En in mijn tweede dossier dus bij een andere chirurg (zelfde kliniek). heb ik helemaal niet zo een

brief erin zitten? Zullen ze mij het dan toch nog laten betalen?  Afspraak staat al gepland sinds begin Februari.

 

ter info : De eerst geplande datum heb ik afgezegd omdat ik me niet zo fijn voelde bij de arts. En dat was gelijk binnen 2 dagen..

 

xxx

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten