woensdag 20 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Aders zichtbaar na BV?

Hey ladies,

 

even uit nieuwsgierigheid..

Ik ben nu 3 maand post-op (255 cc op de spier) en nog steeds zijn mijn aders érg zichtbaar op mijn borsten (voor de bv was dit nooit het geval). Dit lijkt wel logisch omdat de aders door die implantaten dichter tegen de huid 'gedrukt' worden..

Maar ik vroeg me af of dit bij dames hier die verder post-op zijn, nog verbeterde/ verdween (bv. door het soepeler worden van de huid)?

En maakt dat verschil voor of achter de spier?

Ik ga binnenkort voor een wissel, achter de spier (doel: grote C-kleine D) en het zal er dus zeker niet op verminderen met de grotere implantaten

Alvast bedankt om jullie ervaring te delen!

 

groetjes

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten