vrijdag 15 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Even voorstellen

Hallo,

Ik dacht ik zal me eerst eens even voorstellen.
Ik ben n dame van 20 en wil graag n borstvergroting laten doen.
Ik heb nu nog niet eens n aa dus is t wel begrijpelijk natuurlijk
Ik ben al op consult geweest bij sanavisie bij dr. Bauland.
Heb toen allerlei protheses gepast en kwamen uit op 280 cc anatomisch dual plane.
Ik had aangegeven dat ik graag wou dat t bij mijn lichaam mooi paste (ben best tenger) en dat t er natuurlijk uitziet. Hij vond dat dat t mooiste zou uitkomen met de 280 cc want groter zou steeds 'nepper' worden.
Hij dacht dat ik zou uitkomen op een grote b.
Wat denken jullie?

Groetjes!

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten