dinsdag 19 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Twijfel, wel/niet doen??

Hoi Meiden,

 

Mijn bv staat gepland!! Eind maart. En ik zit nu zo in twijfel!! Wel of niet doen... Ik ben ergens gewoon zo bang dat ik een verkeerde keuze maak. De ene dag denk ik: ja dit ga ik doen, ik kijk er al zo lang naar uit! En de andere dag denk ik: moet ik dit nu wel doen? Nu de operatie staat gepland ontstaat er gewoon zoveel twijfel. Ik ben zo bang dat het niet goed gaat of dat het niet mooi wordt. Ik ben namelijk voor de rest super blij met mijn lichaam.

Mijn po (L. Mooijen-Zaal, in Velthuiskliniek) heeft mij anatomische protheses dualplane geadviseerd, van Natrelle ML 220cc. Ik wil van een kleine AA cup naar een (75) B cup. Ik ben zo bang dat ik ze straks te groot vind of niet mooi...niet bij mij horen. Of dat de operatie tegenvalt en ik veel pijn heb. 

 

Zijn er meiden met deze protheses? Of met dezelfde twijfel?

 

Liefs Annaxx

 

 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten