zaterdag 23 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

maandag 25 febr.2013 is het zover!! velthuiskliniek Dt. Smulders..290cc natrelle low extra full voor de spier!

Pfff hallo allemaal!

 

Zit al tijdje op dit forum,maar nog weinig ingevuld!

 

Effe voorstellen dan maar ..moeder van 3 kids,,41 jaar zoals velen last van mini geslonken en afvalmodel boobies eindelijk de knoop doorgehakt!..zat na de eerste bevaling er al mee das al 19 jaar!

 

En aangezien je op vele leeftijden nog een vergroting kan doen had ik zoiets nu moet het bij mij maar anders ben ik te oud was mijn mening dan..

 

wens iedereen ook veel sterkte en succes met haar nieuwe boobies vele mooie bekeken en al favorieten gezien..bij mij kon er niet meer in daar baalde ik eerst wel van ,maar na veel info hier op forum denk ik dat het best goedkomt wil ook niet te..voor me lichaam ben 1.64 en 57 kg..

 

groetjes lee 123

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten