woensdag 27 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

even voorstellen

Dag allemaal,

 

ook ik heb me aangemeld na een aantal topics te hebben gelezen. Ik wil al zoooo lang een borstvergroting, maar ben nou eenmaal geen ziekenhuis/naalden/bloed fan enz. Heel erg hoor maar bij het idee als ik bloed moet laten prikken ben ik al uit mijn doen!! Pffff maar ...... toch uiteindelijk na heeeeel lang wikken wegen toch de eerste stap genomen voor een intake gesprek bij ACCZ kliniek. Zaterdaga.s.  heb ik het consult. Spannend hoor! Ik begreep op het forum hier dat je dan ook gelijk pas protheses krijgt? Dan zie je gelijk hoe het staat? Ik kijk er heel erg naar uit om ook mooie borsten te hebben en dat is al snel als je zo als ik het nu met een AA moet doen! Ik hoop alleen dat onder de borstspier bij mogelijk is. Ik heb weinig tot geen vet van mijzelf. Ik hoop hier veel te kunnen lezen van jullie verhalen en ervaringen. Ik ben ook al erg nerveus voor alleen de intake al. We gaan het zien. Zaterdag is de eerste stap gezet. Ik hoop ook dat de operatie snel is,. Ik houd jullie op de hoogte en tips ervaringen over de ACCZ kliniek zijn van harte welkom. Ook negatieve dingen, mogen jullie eerlijk zeggen hoor.

Groetjes Odie

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten