dinsdag 26 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

hallooo:D

ik ben 20 en ik studeer momenteel in Maastricht. de reden dat ik graag een borstvergroting wil is omdat ik op de middelbare school gepest werd door de meiden uit me klas en ik ben ook daardoor heel onzeker geworden. ik vind het ook heel vervelend dat als ik een sport bh aan heb dat alles dan helemaal plat is. Daarom heb ik een afspraak gemaakt bij accz kliniek in Zevenaar. ik twijfelde heel erg waardoor ze zeiden dat als ik echt zeker weet dat ik het wil doen ik nog een afspraak moet maken en dat heb ik gedaan. mijn nieuwe afspraak is in maart en ik hoop dat ik eind april kan worden geopereerd:) ik word waarschijnlijk geopereerd door Edwin van onselen.

 

zijn er mensen die ervaring hebben met accz kliniek?

 

 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten