dinsdag 19 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Gaan de borsten ooit nog symmetrisch staan?

Hallo,,

Ik heb al veeeel gelezen over ongelijke borsten.
Vaak komt het wel weer goed word dan gezegd. En heb geduld, het kost tijd en genezing enz enz. 

Maar is dat ook echt zo?
Zijn jullie borsten uiteindelijk altijd weer gelijk gaan staan?


Mijn pc zei op mijn eerste consult tijdens het meten van: 
ik geef je 300cc en dan bla bla bla een beetje liften (geen idee wat de zei maar ik hoorde iets met liften, omdat mijn borsten volgends haar ongelijk waren. Dat was mij echter nog noooit opgevallen en ik vond ze goed kwa symmetri.  
Nu ben ik al 5weken po en mijn borsten staan tog wel behoorlijk scheef...
De ene tepel wijst omlaag en de andere omhoog.
Ik weet dat ik het tijd moet geven, maar ik zie het gewoon niet goed komen.

Hoe zat dat bij jullie ?
En heeft iemand enig idee wat mijn pc gedaan heeft m.b.t. de 'lift' waarover ze het had?

Ik hoor 'lees' het graag ,
groetjes xxx


 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten