zondag 17 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Hallo, ik ga me eerst even voorstellen!

Het is allemaal nog wat onwennig, ik moet dit forum nog leren kennen, dus ik hoop dat ik het goed doe, en dat ik ook in de goede rubriek post.

Mijn naam is Francien, ik heb drie kinderen en ik heb zes jaar geleden mijn borstjes (kleine A) laten vergroten bij dokter Plovier, toen nog in dienst van kliniek Beaucare. Ik was heel trots op mijn borsten, erg blij met het resultaat ook, maar in de loop van de tijd raakte ik steeds minder tevreden: mijn borsten zitten wel heel erg hoog, mijn tepels zitten daardoor te laag en als ik mijn spieren span krijg ik bovenaan een enorme bolling en onderaan flinke deuken. Niet goed dus.

Twee jaar geleden ben ik al gaan shoppen bij plastisch chirurgen en ik koos voor de meest eenvoudige optie: verhoging van de tepels.

Op een of andere manier is dat niet goed gegaan: de tepels zitten niet hoger en ik heb brede littekens langs de rand.

 

Inmiddels ben ik het helemaal zat: die prothesen moeten eruit, die zitten niet goed, en de borsten zijn bovendien veel groter dan ik indertijd wilde: D ipv B. Ik heb contact opgenomen met het Vlietlandziekenhuis, en ik hoop dat dokter de Blecourt mij kan helpen. Wat ik vooral wil is van dat "nepgevoel" af: mijn borsten moeten kleiner, en ik hoop dat de dokter ook wat kan doen aan de brede littekens rond mijn tepels.

Misschien wil ik helemaal geen prothesen meer, maar als er helemaal niets meer overblijft hoop ik dat het mogelijk is kleinere prothesen te krijgen..Ik vrees dat een lift ook nodig zal zijn...

 

5 Maart heb ik mijn consult. Ik hoop dat ik hier herkenning en tips vind!

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten