woensdag 27 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Borstvergroting Plovier mjn verhaal

Na mjjn bv in okt 2011 wil ik toch graag mijn verhaal kwijt. Wil als eerste zeggen dat Plovier geen slechte chirurg is en dat hij in de meeste gevallen hele mooie borsten maaakt......helaas behoor ik niet tot die groep.

In okt 2011 heb ik dus een bv met tepellift gehad , alles goed gegaan   maaral snel zag ik dat het niet goed was. Bij aanspannen van mijn borst spieren werden mijn protheses helemaal naar buiten geduwd .Ook waren mijn tepel alls behalve rond en uit verband getrokken. En deed recht verschrikkelijk pijn. Na ^ maanden terug en ik had kappselvorming recht en dat van mijn borst spieren had hjj nog niet zo extreem mee gemaakt . Dat zou hij onder garantie verhelpen en mijn tepel kon ik laten verkleinen  moest ik dan zelf betalen.  Zo gezegd zo gedaan 8 juni was mijn herstel.  Helaas mijn spieren deden nog steeds extreem mijn protheses weg duwen. Weer terug en  hij ging het nog een keer de borst spier verder los snijden. 28  juli was mij  tweede herstel. Mijn spieren duwde idd de protheses niet meer op zjj....maaf wanneer ik mijn borsten naar elkaar toe duw kring in 1 borst....ik heb Symmastia !! Ook  waren mijn borsten door al die herstels behoorlijk gaan hangen. Waardoor mijn tepels weer ovaal zijn en ik aan de bovenkant van mijn tepels rimepls heb gekregen , alle vulling boven in mijn borst is weg.  Ik heb dus de zelfde borsten waar ik mee begonnen ben alleen met 450 cc onderin.
Nou nov weer terug , ik kreeg te horen dat de symmastia  niet zo heel erg was en het nog kon vastgroeien e  de rimpels zouden ook wel wegtrekken. Nou de pijn / branderid heid die ik voel deed mij in januari dit jaar terug te gaan. De leegte en de hang kon hij verhelpen door meer cc te plaatsen .met korting 2700 euro. Ik zei laat maar zitten en hestel dan alleen de symmastia maar. Hij vond de ernst niet heel erg . Met moeite zou hij dat doen en kon de wissel toen doen voor 1500..
Toch maar een operatie datum gepland en met een boos/ teleurgesteld/ verdrietig naar huis.
Ben toch op zoek gegaan naar een chirurg met symmastia ervaring in Nederland voor een second opion.
Het blijkt dat mijn borst spieren  veel  ver zijn ingesneden dat er niet alleen symmastia is onstaan maar dat de protheses ook niet meer bedekt worden door de spier zodat ze voor de spier liggen en naar beneden zijn gezakt.Ik zal nu een lift kringen en de huid moet worden gehecht op mijn borstbeen.

Na dit consult heb ik besloten om niet meer terug te gaan en mijn herstel  bij deze arts in het ziekenhuis laten doen. Of het nog goed komt kan hij niet garanderen omdat hij niet weet hoeveel schade et van binnen is. In juni zal deze operatie plaats vinden .Totaal zullen mijn borsten in  anderhalf jaar ruim 10000 euro hebben gekost. Deze arts heeft een verzoek om vergoeding aan gevraagd bij het ziekenfonds voor de symmastia omdat dit cosmetisch is heb ik kans dat dit deel misschien vergoed gaat wodden.
Nu hopen dat ik  straks na ruim ander half jaar eindelijk van mijn borsten mag genieten.


Ps schrijf dit via mijn mobiel en zal zeker niet zondet fouten zijn ;-)

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten