woensdag 27 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Geen protheses wel lippofilling?

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer. Nou ik was er dus helemaal van overtuigd dat ik een bv zou nemen. Het was alleen nog wachten tot mijn vriend er ook achter zo staan.
Ondertussen ben ik wat verder gaan lezen en speuren en ben er toch op terug gekomen.

Heb veel gelezen en merk dat velen vrouwen niet met 1 operatie klaar zijn. Ongeacht complicaties die kunnen optreden is toch wel bekend dat velen na aantallen jaren een wissel laten doen of kapsel moeten laten weghalen. En ik was zo dom om te denken dat ik met 1 operatie de rest van m'n leven klaar zou zijn en nooit meer onder het mes zou hoeven te gaan.
Ik dacht (zoals de pc mij verteld had) dat de prothesen levenslang meegaan. Maar het blijkt dat ze dus toch wel kunnen scheuren (niet alleen de pip) om verschillende redenen. (Zo ook later wanneer vrouwen voor controle een mammografie moeten laten maken blijkt dit een risico te zijn voor de prothesen, je moet dit dus ook altijd melden voordat ze controle uitvoeren.
Ook gaan de silliconen zweten (vandaar dat vrouwen die een wissel ondergaan verteld wordt of zelf zien wanneer ze de prothesen mee naar huis krijgen dat hij slijmerig en glibberig is aan de buitenkant, zelfs wanneer hij nog volledig intact is). Zweten wil zeggen dat er heel geleidelijk druppels sillicoon de prothesen verlaten en in het lichaam terrecht komen.
Ik dacht dat dit niet kon, want ze lekken toch immers niet? Helaas wel dus.
Hiervan zijn vele vrouwen al ziek geworden met verschillende klachten.
Nee voor mij dus geen prothesen en ik hoop dat alle dames hier zich elk jaar of minstens twee jaar zich goed laten onderzoeken bij de pc van de bv en al helemaal zodra ze verandering van de borst ontdekken.

Ik heb hier en daar wat gelezen over lippofilling. Met het eigen lichaamsvet wat d.m.v. Liposuctie uit bijvoorbeeld de benen of buik etc. wordt gehaald wordt in de borsten gespoten. Wel is dat hiervan 30% t/m 50% ook weer afgevoerd wordt door t lichaam, maar wat daarna blijft zitten blijft wel voor altijd. E kan er echter geen grote boobs mee creeren, wel 1 tot 1,5 cupmaat groter.

Ik ga me hier het komende jaar nog wat verder over inlezen en wil kijken of dat een oplossing voor mij kan zijn.

Ik vind grotere borsten er mooi uitzien en hoop dat jullie allemaal goed onder controle blijven.

Ik durf het niet aan en zie het niet zitten om meerder malen onder het mes te gaan dus zoek verder naar een andere oplossing.

Zijn hier overigens vrouwen die een bv zijn ondergaan d.m.v. Lippofilling? Ik hoor graag jullie ervaring hierover.

Liefs Angel.

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten