woensdag 27 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Even voorstellen

Hallo iedereen 

 

ik lees al een tijdje mee op dit forum en zou me nu graag even voorstellen.

 

ik ben een jonge vrouw van bijna 23 jaar en denk er al een aantal jaren over na om een borstvergroting te laten doen.

Ik heb maar net een A-cupje. Toen ik 15 jaar was hoopte ik altijd dat mijn borsten nog gingen groeien maar helaas, dit was niet het geval.

Nu ik eindelijk mijn moed bijeen heb geraapt om er over te praten, staat het vast : ik wil zo graag die borstvergroting.

Mijn man vind het niet nodig maar hij weet dat ik er zo mee zit dus gaat hij akkoord.

 

Ik kan het wel pas in september laten doen aangezien ik in de zomer een hele drukke periode heb.

ik ben al op consultatie geweest bij Dr Bronckaers maar ik had persoonlijk niet zo'n goed gevoel bij deze chirurg.

Nu heb ik in april een consultatie bij Dr Vermeylen.

Beide chirurgen zijn van Turnhout.

Heeft iemand ervaring met deze chirurgen of wie kan mij een goede chirurg aanbevelen.

 

Ik wil gewoon mooie borsten die bij mijn figuur passen

ik ben ongeveer 1.63m en weeg +-54kg Ik zou graag een mooie volle C cup hebben

Zou dit bij me passen?

 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten