maandag 25 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Litteken borstvergroting

Vandaag kwam ik er achter dat er een beetje vocht uit mijn rechter wondje komt.

 

Nieuwe pleister er op gedaan.. Zit weer beetje vocht in.

 

Kan dit kwaad? Hebben jullie dit ook gehad? Etc.

 

Morgen bel ik sowieso de kliniek.

 

 

Groetjes

Read More »

Francien : 26 maart 2013 : Dr. Kappel : Dr. Kappel Instituut : Zwolle

Nou, fijn, de kogel is door de kerk!!

Vanochtend ben ik op consult geweest bij mevrouw Kappel in Zwolle, en samen met haar heb ik gekeken wat voor mij de mogelijkheden zijn: ik heb veel te grote en te hoog geplaatste prothesen, en daarbij ook littekens van andere operaties. De prothesen gaan verwijderd worden en vervolgens krijg ik een lift; mevrouw Kappel denkt dat ik een flinke A-cup, kleine B-cup over zal houden en daar ben ik dik tevreden mee.

Dat klinkt hier misschien wat raar, maar ik ben klein en tenger, dus dat past gewoon bij me. Het is meer dan ik had na mijn zwangerschappen, maar door het liften is de kans groot dat ik toch weer een BH kan vullen!

 

En ach...ik vind grote borsten mooi hoor, echt, hartstikke mooi, maar ik wil toch wel heel graag van de prothesen af. Als ik nou helemaal plat zou worden zou ik het nog wel overwegen, maar ik heb straks nog gewoon borsten. En mocht je denken: "Wat zonde..." kijk dan maar eens in de galerij, hahahaha, dan piep je wel anders. Het ziet er verschrikkelijk uit, mijn bolle D's, en ze zitten helemaal niet lekker ook, zo hoog tegen mijn sleutelbeenderen aan..

 

Mevrouw Kappen zei dan ook: "Wat zitten ze raar breed ook, jij bent zo smal, dit is helemaal uit proportie!" En daar heeft ze gelijk in. Ik kan niet wachten meiden....

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten