maandag 25 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Cinneke : 13 maart 2013 : Dr Wilikens : Atlaskliniek

Hoi iedereen, ik ben Cinneke en zal op 13 maart een BV krijgen in de Atlaskliniek in Meise.

Vorige maandag heb ik een consult gehad met Dr Wilikens en is er besloten om 240cc voor de borstspier te plaatsen.

Ik twijfelde tussen 210cc en 240cc en de verpleegster en Dr Wilikens gaven het advies om voor de 240cc te gaan.

Toch wel spannend dat passen, ik had een vriendin meegenomen die vorig jaar ook een borstvergroting en buikwandcorrectie laten doen had in de Atlaskliniek. Zij vond de 240cc ook best passen bij mijn figuur (1m60 en 52kg) We hebben daar goed gelachen met dat passen. En maar foto's trekken om thuis aan mijn man te laten zien!

Had liever niet dat mijn man meeging om te voorkomen dat hij mij zou beinvloeden over de prothese-maat

Ik begin stilaan toch te stressen, zeker als je "gruwelverhalen" leest van mislukte operaties...

Waarschijnlijk wel een normale reactie zeker??

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten