maandag 18 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Dr Selms: 15 juli 2013 Borstlift zonder protheses

Hoi,

 

Ik heb al een aantal vragen gesteld over mijn borsten hier en ook een foto geplaatst. Ik ben op consult geweest bij meerdere pc's ( 3x Dr Selms, Dr van der Weij, Dr Luijendijk en Dr Koopmann) . Ze zeggen natuurlijk allemaal wel weer wat anders. Dr Selms raadde mij een borstlift af vanwege mijn leeftijd en adviseerde protheses. Maar wilde wel een borstlift doen als ik dat echt wou.

 

Ik heb vooral een probleem met de hang van mijn borsten en met de grootte van mijn tepelhoven dus dan zouden protheses geen goede oplossing zijn. Daarom heb ik toch gekozen voor een borstlift. Ik heb gekozen voor Dr Selms omdat ik het een prettige man vindt, de prijs echt een stuk lager is en het ziekenhuis dicht bij mij is.

 

In principe wordt het een lollipop litteken maar Dr Selms zei dat er wel een klein streepje aan de onderkant nodig is Dat valt wel tegen. 

Ik vind het nog steeds een eng idee en ben ook erg bang voor de littekens. Maar ben al jaren ongelukkig met mijn borsten en het houdt mij ook erg tegen in mijn liefdesleven, wat er dus niet is momenteel

 

Ik heb nu 70 C, linkerborst is iets groter dus daar wordt wel wat weefsel van verwijderd. 

 

15 juli is de dag ( moet eerst mijn scriptie afronden vandaar dat het even duurt nog )

 

Groetjes Niceday

 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten