maandag 25 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Terug van weggeweest

Hallo,

 

Ik kom mezelf opnieuw voorstellen!

Ik heb drie jaar geleden een bv gehad en was toen heel actief hier op het forum!

 

Nu ben ik terug. Helaas heb ik complicaties en die wil ik graag met jullie delen en advies inwinnen!

 

Alvast bedankt!

 

 

Liefs Emanuelle

Read More »

gedraaide prothese

Hallo,

 

Ik zal me even (opnieuw) voorstellen; Ik ben Emanuelle,35 jaar, getrouwd en moeder van twee kinderen.

3 jaar geleden heb ik een borstvergroting ondergaan en was ik hier actief lid! 

 

In maart 2010 heb ik een bv ondergaan bij Dr D'hondt in Tongeren. Al direct had ik al klachten wb mijn rechterborst. De prothese daalde later in en ik had een zeurende pijn. Ook de jaren daarna bleef hij zeuren en kon ik weinig aanraking verdragen aan die kant. 

Twee jaar geleden,tijdens een vakantie in Italie, lag ik op mijn buik. Toen ik overeind kwam bleek mijn prothese gedraaid. Mijn borst had een vreemde vorm en onder zat een scherpe rand. Op de e.o.a. manier is dat toch goed gekomen en is hij (blijkbaar) weer terug in positie gekomen. Ik draag sindsdien altijd s'nachts mijn sportbh en tot nu toe ging het goed. Tot vrijdag....

Ik moest een borstonderzoek ondergaan en moest gaan liggen met mijn armen onder mijn hoofd. Sinds mijn bv is dat een houding die ik niet prettig vind.

Na wat onderzoeken moest ik gaan zitten en weer was mijn prothese gedraaid. Degene van het onderzoek schrok en ging er meteen een arts bijhalen. Daarna meteen de pc in het ziekenhuis gebeld. Deze deelde mee dat ik het maar een paar dagen aan moest kijken en als er geen verandering in kwam,dat ik dan een operatie moest ondergaan ivm terug draaien. 

Tot op dit moment is de prothese nog steeds niet terug in de goede vorm. 

Wat ik me afvraag; Is de prothese nu alleen om zijn as gedraaid? Dus zit de onderkant boven of opzij?  Of is het toch mogelijk dat de prothese zo is omgedraaid dat de achterkant voor zit? (Maar kan dat als je plat op je rug ligt en zij alleen maar wat voelt en beweegt?)

En heeft iemand ervaring met het zelf terug draaien? Ik heb al voorover gehangen,maar ik weet niet welke kant ik op moet draaien. 

Ik ben ongerust over een nieuwe operatie (en de bijkomende kosten nu ik net een bedrijf aan het opstarten ben) en wil dat liever niet.

 

 

Iemand hier ervaring mee?

 

Ik ga niet terug naar Dr D'hondt. Hij heeft me prima geholpen,maar hij wijst alles van de hand en wil alleen opereren. Cash binnenhalen als je het mij vraagt.

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten