woensdag 20 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Even voorstellen :)

Hey, allemaal

 

Ik ben misscupcake, ben 24 jaar en moeder van 2 kinderen heb 2 lieve meisjes.

 

Wat leuk!! een borstenforum heb al beetje gespiekt en dacht laat ik mij nu is zelf ook aanmelden.

 

Want zit toch nog wat met vragen.

 

ik ben 18-02-2013 op consult geweest in de welleness kliniek te genk bij dr.verdonck

Hierbij liet hij mij een prothese passen van 265 cc xp, twijfelde wel want ik heb zelf een aa75(70?) opzich zag het er mooi uit alleen was een beetje raar kwa grote. daarn heb ik toch om een 230 gevraagd omdat ik het bij een vriendin heb gezien en zag er best groot uit. (misschien beeld ik het me in) haha.

 

Dus dames! Hulp kreetje. zit een beetje in twijfel! 265 te groot of 230 te klein?? 

 

Ben zelf trouwns 1.60 en 45 kg. magertjes

 

hoop dat jullie me klein beetje kunnen zeggen op wat voor maatje ik uit kom op 1 van die 2 cc's.

 

Alvast bedankt!

 

Liefss! Misscupcake

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten