vrijdag 22 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

net nieuw hier. nog meer studenten?

ik ben net lid geworden. ik zou ontzettend graag een borstvergroting willen. ik heb nog geen AA, eigenlijk gewoon niks.

hierdoor ga ik sinds mijn 13e al niet meer zwemmen en draag ik altijd vrij verhullende kleding. ik zou heel graag naar een cup B gaan.

ik ben 19 jaar, 1,65 lang en 49,5 kilo. ik weet dat ik nogal dun ben (geen eetprobleem, al eet ik een heel paard ik kom geen gram aan) ik ben sinds ik ben gaan studeren 5 kilo aangekomen, maar mijn 'borsten' zijn niet groter geworden.

 

de reden dat ik het op zo'n jonge leeftijd wil doen is omdat ik er ontzettend veel last van heb en niet nog 15 jaar wil wachten. het grote probleem is dat ik student ben en doe een vrij zware opleiding (biomedische wetenschappen) hierdoor kan ik niet zomaar 2 weken missen, hier is de universiteit nogal strict in. hoe lang duurd het ongeveer voordat je het normale leven weer kunt oppakken?

 

ik heb mijn ogen laten vallen op de abc-kliniek in breda. heeft iemand ervaringen met deze kliniek? eerlijk gezegd zie ik door de bomen het bos niet meer, er zijn zoveel klinieken.

 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten