woensdag 20 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

effe voorstellen :-)

hoi,

ik kom me ook effe voorstellen

ik ben dus Dafke 26 jaar mama van 3 kids heb in augustus 2011 een gastric bypass laten doen en ben hierdoor ong 45kg mee afgevallen en dus ook mijn borsten ben kwijt gespeeld :-( dus nu ben ik serieus aan het nadenken om een borstvergroting te laten doen want ik voel me nu echt niet op en top vrouw ik heb 75A en dan is het nog meer huis dan inhoud :-s ik ben al op consult gewwest bij Dr .Nelissen in Zolder, Dr Vanstraelen in overpelt en ik wou nog eens gaan luisteren bij de welnesskliniek (omdat die prijs wel laag ligt)

iemand mss ervaringen met een van deze praktijken? ik hoor ze graag :-)

gr

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten