zaterdag 16 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Dr Theunis : Jan Palfijn.

halllooooooooooooooooo     , 

hier ben ik dan met mijn verslagje.

 

14feb: D-day , smorgends om 8uur al in het ziekenhuis aangekomen , schortje aangedaan , informatie papieren ingevuld en dan zeiden ze me , om 11u wordt je geopereerd 

dus ik whii nog 2uurtjes ongeveer aftelllen .. ( spannend!)

na een half uurtje kwamen ze mij al een pilletje geven voor rustig te worden, en ineens zeiden ze binnen half uurtje slaap je all =D

dus dokter kwam naar beneden tekende de borst af , lekker groot , en dan voor ik het wist ging ik al slapen.

 

wakker worden met booobs! 

mijn ogen gingen open , ik voelde even , en ja hoor TITIES   !! 

onder het lakentje kijken en boooobs!   

dan een uurtje later drinken , naar het wc gaan en naar huis/ 

die nacht redelijk goed geslapen.

 

dag2.

geraakte smorgends niet uit bed .. vriendin heeft me rechtgeholpen , 

direct een pijnstiller genomen , en half uurtje daarna ging het beter.

eens gaan kijken naar de boobies en al liggend stonden ze enorm uit elkaar, maar in de spiegel BEAUTIFUL!!   

Love my twins!!

die nacht goed geslapen , half rechtzittend , beter voor de rug.

 

 

 

Dag 3.

Opgestaan zelf! whooeehoee  

beetje stijf , maar de pijn is minder 

nog wel pijnstillers nodig hoor , maar het gaat beter

vandaag terug voor de eerste keer svs douchen , en liefjesman gaat de boobies zien   

zo benieuwd naar zijn gezicht!! xx

bloesje aangehad met enkel de sportbh! en wauwieee staaat fantasctisch! 

ik heb geen ballonnen whoooehoee     

 

Kan niet wachten tot ik die sport bh mag vervangen door mooie lingerie bh's en decollete topjes! 

 

LOVE MY TWINS!  

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten