donderdag 21 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Popppies : 25 februari 2013 : Dr. Bosselaers : Beaucare

Ja ja maandag is het eindelijk zover dan zijn mijn theezakjes verleden tijd! Jihoe!

 

Tijdens een eerste consult bij Beaucare was er een korte uitleg en vertelde men mij dat ik een ronde prothese zal krijgen achter de borstspier. Ik dacht dat hij zei 275cc?

Ik heb na 2 zwangerschappen nu een slappe c en wil gewoon terug een stevige, gevulde borst. Waarschijnlijk zal mijn cup na de operatie wel groter zijn. Ik wil niet echt grotere borsten maar gewoon een mooi gevulde borst. Net alsof ik een push up zou dragen maar dan zonder de bh!!

 

Wat denken jullie? Is achter de spier ok? En een ronde prothese?

Ikzelf ben 1.59m en weeg zo'n 47kg. Klein en fijn dus!

 

Nog iemand die binnenkort naar Beaucare gaat of is geweest? Leuke tips zijn altijd welkom!

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten