dinsdag 19 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Muisje86 stelt zich voor... (twijfels over BV)

Hoi! Ik zwerf al enige weken rond op dit forum om informatie in te winnen over borstvergrotingen, en dacht dat het wel eens tijd was om mezelf voor te stellen. Ik ben 26 jaar, 1.72 meter lang, en weeg ongeveer 62 kilo. Ik heb redelijke brede heupen en stevige billen, maar een slanke taille en platte buik. Mijn borsten zijn totaal niet in verhouding met mijn brede heupen en steken als twee zielige mierenhoopjes naar voren... De precieze maat weet ik niet, maar de meeste BH’s die ik heb zijn maat 75A. Mijn rechterborst is ook nog eens wat kleiner dan mijn linker, waardoor BH’s en bikini’s kopen een verschrikking is, omdat ze vaak bij mijn kleinere borst open staan. In de winter is dit niet zo erg, maar met bikini’s in de zomer is dat toch echt wel een probleem.

 

Ik heb me ook heel lang erg onzeker over mijn borsten gevoeld, en heb lang gewacht met serieuze relaties, mede omdat ik hier zo onzeker over was. Nu heb ik echter al bijna anderhalf jaar een schat van een  vriend, die zegt dat hij mijn borsten mooi vindt zoals ze zijn. Maar het voelt alsof hij het zegt omdat hij me niet wilt kwetsen. Misschien meent hij het wel echt, maar ik vind ze zelf niet mooi, dus ik kan hem gewoon niet geloven. Ik heb jarenlang gedacht dat ik er toch niets aan kon doen, totdat een half jaar geleden het ineens bij me doordrong dat borstvergrotingen niet alleen voor beroemde mensen waren, maar dat ook ‘gewone’  mensen ze konden laten doen. Stom hè? Toen dat eenmaal tot me doordrong heeft het idee van een BV me niet meer los gelaten.

 

Ik heb het een kleine maand geleden voor het eerst tegen mijn ouders verteld. Ik vond het doodeng en begon na mijn eerste zin al met huilen. Ze schrokken nogal, omdat ze niet wisten hoe ongelukkig ik ben met mijn borsten, en hun eerste reactie was dat het niet ging gebeuren. Toen ze zagen hoe erg ik er mee zat, zijn ze een beetje bijgetrokken, en nu zeggen ze dat ik volwassen ben en dat ze me niet tegen kunnen houden, maar ik weet dat ze het liever niet zien gebeuren. Mijn moeder denkt dat het op te lossen is met maximizer BH’s en bikini’s, maar ookal zou een bikini me nog zulke mooie borsten geven, ik zal zelf altijd weten dat er niets onder zit. En dat dat een probleem is is heel lastig uit te leggen aan je ouders. Bovendien wil ik jurkjes en nachthemden zonder BH kunnen dragen, en dan niet helemaal plat lijken.

 

Ik twijfel soms ook nog erg. Sommige dagen kijk ik in de spiegel, en dan denk ik, ‘Ze vallen best wel mee.’ En dan denk ik dat het het risico niet waard is (vooral als ik verhalen lees over infecties, ongelijke borsten, en kapsel contractie), en dat ik het maar moet accepteren dat ze zo klein zijn. Maar andere dagen baal ik weer zo ontzettend van mijn borsten dat ik denk dat een BV de enige oplossing is.

 

Ik heb besloten dat ik wacht tot ik op zomervakantie ben geweest, en als dit dan nog in mijn hoofd speelt, dat ik dan op consult wil.Tot die tijd denk ik er nog goed over na en bezoek ik dit forum gewoon regelmatig. Ik woon zelf in Utrecht, en ben dus ook op zoek naar een kliniek of ziekenhuis in die regio. Artsen die me op dit moment erg aanspreken zijn Dr. Mooijen-Zaal van de Velthuiskliniek in Hilversum, Dr. Maas van de Bergmankliniek in Bilthoven, en Dr. Tan van de Contourkliniek in Bussum. Weten jullie of er nog meer goede artsen in die buurt zitten? Ik hoef trouwens geen gigantische borsten; toen ik op dit forum terecht kwam dacht ik zelf aan een volle B, maar op het moment denk ik meer richting een C-cup.

 

Sorry voor dit lange verhaal, ik wou gewoon eventjes mijn gedachten uitschrijven en een goed beeld voor jullie schetsen van mijn dilemma. In ieder geval heeft dit forum me nu al ontzettend geholpen bij mijn eigen beeldvorming van een BV, en weet ik nu ongeveer wat zo’n ingreep inhoudt en wat ik zou kunnen verwachten. Alvast heel erg bedankt daarvoor! 

 

Voorlopig zullen jullie mij hier dus nog regelmatig rond zien zwerven. 

 

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten