dinsdag 26 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Even voorstellen

Hallo allemaal ,
Ik ben Jillz , trotse moeder van 2 jongens van 8 en 2 jaar , die ik allebei borstvoeding heb gegeven .
Een van de redenen dat ik nu een borstvergroting overweeg ...
Het afgelopen jaar ben ik 20 kilo afgevallen en weeg nu 59 kilo , ben 1.68 lang en mijn cupmaat is nu A ...
Ik denk al een tijdje na over een borstvergroting , ik vind het wel heel moeilijk waar en door wie ik het wil laten doen.
Ik heb een gespek gehad met dr. Koopmann ( Bergmankliniek ) , was op zich goed , maar lees nu wisselende berichten over de eurosilicone implantaten...
Ik krijg nog een gesprek met dr. Stevens in Vlaardingen en denk ook nog om naar Hilversum te gaan dr. Van Mooijen-Zaal .
Iemand die mij misschien haar ervaring zou willen vertellen met een van deze artsen , of die mij een goed advies kan geven ?
Alle suggesties zijn welkom !

Gr. Jillz

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten