zondag 24 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Anne : 25 februari 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ

Hoi!

 

Morgen word ik geopereerd in Bocholt. Het leek me handig om nu al vast een topic te openen zodat ik na de operatie een verslag kan plaatsen hier. Het is een heel vreemd idee dat ik over 24 uur ( als alles goed gaat natuurlijk)  borsten heb! Afgelopen nacht erg slecht geslapen, ben een aantal keer wakker geschrokken en het eerste wat ik dacht was aan de operatie en de daarbij komende narigheden. Vandaag ben ik van alles aan het regelen, zo heb ik vast twee tassen ingepakt, eentje om mee naar binnen te nemen in de kliniek, en eentje voor in de auto omdat de terugreis zo'n 2,5 uur gaat duren. Daarin heb ik een kussen, een dekentje en flessen water. Ook heb ik net mijn oksels geëpileerd ( pijnlijk!  ), omdat het me wel fijn lijkt dat dat dan de komende drie weken sowieso niet hoeft, omdat als je het wilt scheren je armen hoog moet liften en dat lijkt me niet heel prettig na de operatie . 

 

Momenteel wisselt mijn emotie tussen blijdschap en tussen angst. Ik moet zeggen dat de angst wel steeds meer gaat overheersen. Ik denk veel na over de narcose, en over de plaatsing van het infuus. Ik ben eerder geopereerd, dat was aan mijn neus onder slaapverdoving, en heb toen tijdens de operatie ook geen pijn gehad..morgen krijg ik een algehele narcose dus eigenlijk moet ik niet bang zijn omdat ik nu verder "weg" zal zijn dan tijdens mijn vorige operatie, en die was nota bene in mijn gezicht! 

 

De laatste tijd ben ik me wat bewuster van mijn lichaam, klinkt nu een beetje vreemd, maar ik denk nu bijvoorbeeld veel na over wanneer ik mijn borstspier gebruik en wanneer niet. Wat vervelend is, is dat ik sinds een paar dagen last heb van mijn rug, iets waar ik normaal bijna nooit last van heb. Zal te maken hebben met de spanning, ik voel me namelijk erg gespannen. Ik word ook om het minste of geringste boos. 

 

Dan is er nog iets waar ik me een beetje druk om maak. Momenteel heb ik een kleine A-cup, en zou graag naar een D-cup toewillen. Dr. van Onselen heeft naar aanleiding van foto's geadviseerd om bij mij 380cc te gaan plaatsen. Dit komt overeen met pasprothese 5 in de ACCZ kliniek. Mijn eigen voorkeur ging uit naar pasprothese 6, die geloof ik overeen kwam met 430 cc. Als ik hem morgen spreek voor de operatie ( ik ontmoet hem dan ook voor het eerst ), wil ik het er nog even over hebben dat ik toch graag een maat groter wil. Ik wilde eerst nog graag bespreken dat ik de protheses voor de spier geplaatst wil hebben, maar na me nog meer verdiept te hebben in dual- plane, lijkt me dit toch de juiste keuze voor mij. Hoewel de protheses anatomisch gevormd zijn, bestaat er toch het risico dat de randen zichtbaar gaan zijn, en dat risico vind ik het niet waard. 

 

Tot zo ver mijn pre- operatie verslagje, binnenkort mijn operatieverslag!  

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten