zondag 24 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Hoeveel slinken borsten na plaatsing op de spier?

Hallo allemaal!

 

Ik ben afgelopen vrijdag geopereerd en ben nu helemaal blij met mijn nieuwe boobies!!  Ik draag nu sportbh 80D. Nu lijkt deze soms ietsie pietsie te groot, maar aan de andere kant: als ik 'm uit doe, dan voel ik alles zakken en doet het erg zeer! Dus de bh ondersteunt zeker wel en weet dus ook niet of maat 80C beter was geweest of niet.

 

Nu lees ik vaak dat bij plaatsing achter de spier de borst vaak groter wordt omdat de spier nog mee moet rekken. Bij mij is dat niet het geval, want ik heb plaatsing op de spier. De borsten slinken natuurlijk nog iets door de zwelling, maar hoeveel slinken ze gemiddeld? Eén cupmaat? Dan kom ik uit op een C (het liefst behoud ik mijn D)!

 

Nu heb ik normaal altijd bh-omvang 75, maar de 75 sportbh van Shock Absorber was echt te krap, vandaar de 80.

 

Hoeveel zijn jullie borsten geslonken?

 

Liefs

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten