dinsdag 19 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

wissel na xx aantal jaren?

Hey dames,

 

Ik vind hier veel over wissels om een grotere cupmaat te nemen, maar hoe zit het met de houdbaarheid van de protheses?

Mijn protheses zitten er dit jaar 18 jaar in en ik vraag me af of dit wel ok is....

Ik heb af en toe wel last van een beetje zeurende pijn in mijn borsten, maar dat is niet constant.  Toch ben ik er niet helemaal gerust in.

Ben al op consult geweest bij Dr.Damen in de Welnesskliniek te Genk en hij raadde me nieuwe protheses aan omdat de oude waarschijnlijk niet meer ok zijn ;(

Heb nu een afspraak gemaakt met Dr.Plovier voor een second opinion op 4 maart.

 

Moest hij mij hetzelfde advies geven, dan zou ik toch ook overwegen om een iets grotere vulling te nemen. (weet niet meer hoeveel het was 18 jaar geleden...)

Wie heeft hier ervaring met protheses die 15; 20 jaar of langer in het lichaam zitten?

 

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten