dinsdag 26 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Hoe snel kun je terecht?

Hoi hoi!

 

Ik ga rond 9 april voor een consult naar Bergman Bilthoven en Diana Gabriels. Kan helaas niet eerder omdat ik nu nog in het buitenland werk. Mijn vraag is hoe snel jullie geopereerd konden worden na de eerste consult? Hebben deze 2 klinieken lange wachtlijsten of valt dat mee? Ik zou het liefst nog voor eind april geopereerd worden omdat ik begin juni weer naar het buitenland ga voor werk en dan echt wel aan mijn 6 weken 'rust' wil komen voor die tijd.

 

En weten jullie of het ook mogelijk is om het eerste consult met Diana zelf te skippen? Juist omdat ik weinig tijd heb en je van iedereen hoort dat het consult met Diana zelf eigenlijk geen toegevoegde waarde heeft.

 

Dus wie heeft ervaring met deze twee klinieken en hoe lang zijn hun wachtlijsten?

 

Alvast bedankt!


Groetjes

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten