maandag 25 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

bailey21 Dhr. Tan 22februari geopereerd.

Het heb even geduurd maar dan nu een verslagje van mijn operatie.  Ik werd vrijdag 22 februari geopereerd. Het liep wat uit zal half 12 geopereerd worden. Dat werd uiteindelijk kwart over 12. Zou 450cc of 400cc krijgen. Maar dat paste niet en stond ook niet mooi ze hebben het wel geprobeerd. Uiteindelijk is het 360cc geworden. Waar ik tot nu toe heel blij mee ben. Had sportbh's maat D gekocht want dat was wat ze zeiden. Maar die past wel maar zit wat ruim. De pijn was vrijdag prima te doen maar de dag erna toen alles was uitgewerkt deed het wel meer pijn. En had gisternacht zo een pijn. Eerst om half 5 pijnstilling ingenomen en dacht ga weer proberen verder te slapen werd ik om 6.00 met nog meer pijn wakker. Dacht dit is niet goed! Ga even in de spiegel kijken misschien bloed het of is de borst heel blauw? Nee dat was het niet.. Ik keek in de spiegel zag alles draaien werd misselijk en ging hevig zweten en zakte door me benen. Me vriend meteen geroepen en die heeft me laten zitten. Daarna  meteen de kliniek gebeld al om 6.00 op de zondagmorgen.. Gelukkig konden we de kliniek 24/7 bereiken. Bleek het een beknelde zenuw te zijn. Gebeurde vaker vertelde ze. Vooral rustig aan doen en mocht 2 extra pijnstilling slikken. Nu een dag later gaat het al wat beter. De borst waar de beknelde zenuw zat doet wel wat meer pijn. En vooral moe doordat je op je rug moet slapen en ik daardoor slechter slaap. Slaap altijd op me zij..  Maar ben er heel blij mee en zeker geen spijt !

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten