donderdag 28 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Even voorstellen.. opzoek naar tips en adviezen over BV. Waar te beginnen?

Hoi dames,

 

Mijn eerste berichtje hier, zelfs dat voelt spannend haha..

Ik ben Daantje, ben 20 jaar, 1.73 en weeg 56kg en misschien nog wel het belangrijkste, heb cupmaatje 75A.

Al langere tijd loop ik met de gedachte een borstvergroting te laten doen. Sinds ik de verhalen op dit forum lees gaat er geen dag voorbij dat ik er niet mee bezig ben! De verhalen die ik lees van jullie dames vóór de borstvergroting zijn ontzettend herkenbaar.

Ondanks dat ik een ontzettende bangerd ben als het op operaties aankomt, ben ik toch wel echt aan het overwegen om het te doen..

Alleen heb ik geen idee waar ik moet beginnen??? Ik lees dat veel dames hun borstvergroting bij het accz hebben laten doen. Hoe weet ik in godsnaam bij welk ziekenhuis/welke kliniek ik een afspraak moet maken? Hebben jullie tips? Hoe zijn jullie zelf gaan zoeken?

Vast komen er straks nog veel meer vragen in mij op, maar hier wil ik het even bij laten

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten