vrijdag 15 februari 2013

FeedaMail: Borstenforum

feedamail.com Borstenforum

Vragen over borstvergroting die me bezig houden

Hallo iedereen,

 

Ik ben Kato, een juffrouw van 21 jaar, en woon in Turnhout.

Ik denk al enkele jaren na over een borstvergroting, maar wou steeds wachten, in de hoop dat mijn borsten

nog zouden groeien. Maar dit is/was niet het geval. Ik heb een A-cup, en ben 173cm en weeg 63kg. Mijn borsten

zijn dus niet in verhouding met de rest van mijn lichaam.

Een vriendin van me heeft deze operatie laten doen door Bronckaers, en een andere vriendin in de Bcas kliniek te

Brussel.

In brussel is het een stuk goedkoper, maar dan vraag ik me af of ze even zorgvuldig te werk gaan?

Ook ben ik bang voor de verdoving. Toen mijn wijsheidstanden onder narcose werden verwijderd, ben ik drie dagen

niet mezelf geweest...

Welke narcose raden jullie aan?

En welke chirurg in omstreken heeft jullie voorkeur?

Ik ben soms ook een pessimist en ben enorm bang voor complicaties of kapselvorming,

heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

 

Groetjes, kato xx

Read More »
 
Delievered to you by Feedamail.
Unsubscribe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten